Produkt und Material
Wir bieten Ihnen die Möglichkeit, ausgewählte Produkte für ihre Veranstaltungen zu leihen - sprechen Sie uns an, gerne erstellen wir Ihnen ein Angebot.
Die Produkte sind leicht zu montieren. Die Montage wird in einfachen Schritten anhand der beiliegenden Montageanleitung erklärt. Das nötige Werkzeug liefern wir mit. Auf Anfrage können wir unsere Produkte gegen Aufpreis auch montiert liefern. Bitte kontaktieren Sie uns, falls Sie dies wünschen.
Sie können unsere Produkte nach Absprache in unserem Büro in München oder in unserem Lager in Haar bei München besichtigen. Bitte melden Sie sich bei Interesse telefonisch unter +49 89 15 89 22 410 oder per Mail an office@roomours.de und wir vereinbaren einen Termin für Ihren Besuch.
Gerne bieten wir Ihnen Ihr Wunschprodukt in einer Sonderanfertigung an. Hier haben Sie die Möglichkeit Flipcharts in jedem RAL Ton zu bestellen. Sonderlackierungen, -beizungen und -lasuren des Holzes fertigen wir nur nach von Ihnen zur Verfügung gestellten Mustern an. Dieses Muster lassen wir unserem Schreiner zukommen, der wiederum ein Muster zur Freigabe erstellt. Preise und Lieferzeiten auf Anfrage. Kontaktieren Sie uns einfach – wir freuen uns auf Ihr Projekt.
You are welcome to order spare parts from us, stating the original order number. Simply send the order to office@roomours.deWe will provide you with a quote for the respective spare part.
Bestellung und Versand
Since orders aren't processed automatically, there's no need to worry. Changes and corrections are always possible. Simply contact us by email or phone, and we'll correct your order accordingly.
The estimated delivery times are noted for each product. You will receive a shipping confirmation from us as soon as the shipment has left our warehouse. From then on, it will take a maximum of 48 hours for delivery within Germany. If you need more precise information about the delivery date or require a fixed delivery date, please contact us in advance by email at office@roomours.de or by phone.
For insurance reasons and to keep your delivery costs as low as possible, we are unfortunately unable to offer delivery to the point of use or on-site assembly. Upon request and for an additional charge, we can deliver your order to the point of use. Please contact us if you would like this. However, during the coronavirus pandemic, we cannot guarantee that the shipping company will be able to fulfill your request.
You will receive your invoice by email as soon as your order has left our warehouse or, if you paid in advance, within 48 hours of your purchase.
In such a case, please send us an email with your order to office@roomours.de – we will then provide you with an offer with the shipping costs appropriate for the delivery country.
In case of complaints, please contact us by email to office@roomours.de mit a detailed description and, if necessary, pictures of the situation. We will contact you as soon as possible.
If transport damage has occurred, we have compiled all the necessary information here: Behavior in case of transport damage